ھتل تاریخی لب خندق


این ھتل در خانه تاریخی مشھور به خانه طیبی احداث گردیده. این ساختمان که در اواخر دوره قاجاریه بنا شده ، متعلق به خانواده ای به ھمین نام بوده است. خانه طیبی در محله ای به نام لب خندق در مجاورت خیابان قیام و بازارھای قدیمی یزد قراردارد. این خانه در تقاطع ورودی این محله در نزدیکی ھتل سنتی مھر قرار گرفته و نام این ھتل نیز از نام آن محله گرفته شده است.


ساختمان این ھتل از دو حیاط شامل حیاط اصلی و نارنجستان، یک بادگیر زیبا، تالار ، ھشتی، پشت بام مشرف به بافت تاریخی و متصل به بام مناطق دیگر بافت و ... تشکیل شده است . ھتل لب خندق با ١1 اتاق و در مجموع 24 تخت پذیرای گردشگران می باشد. به دلیل نزدیکی به میادین اصلی شھر و بازار ھای سنتی ھمچون بازار زرگرھا، خان، پنجه علی و... مورد توجه مسافرین و میھمانان عزیز قرار گرفته است.


موقعیت:
ھتل تاریخی لب خندق در نزدیکی میدان تاریخی امیرچخماق، خیابان قیام و کنار بزرگترین مراکز خرید شھر یزد از جمله بازار زرگرھا، بازار خان، بازار پنجه علی، بازار شاھزاده فاضل و ھتل سنتی مھر قرار دارد. با چند دقیقه پیاده روی کوتاه می توانید به تمامی این مراکز دسترسی پیدا کنید.


امکانات:
سرویس کامل، وان، مینی بار، تلویزیون، سیستم ھای گرمایشی و سرمایشی مدرن (اسپلیت)، اینترنت بیسیم، پزشک کشیک در ھتل،
پارکینگ مشترک با هتل سنتی مهر (پارکینگ رو باز با ظرفیت محدود)،حمام و سرویس فرنگی داخل اتاق،پوشش کامل بیمه برای گردشگران، صندوق امانات، امکان رزرو بلیط ھواپیما و قطار، ارائه خدمات سوارکاری با اسب و شتر، برگزاری تورھای یزدگردی ، کویر نوردی ، تور میبد- چک چک و خرانق،بازدید از حیات وحش منطقه با راھنمای محلی .

 


 


تماس با ما

موقعیت مکانی:

هتل تاریخی لب خندق در نزدیکی میدان تاریخی امیرچخماق، خیابان قیام و کنار  بزرگترین مراکز خرید شهر یزد از جمله بازار زرگرها، بازار خان، بازار پنجه علی، بازار شاهزاده فاضل و هتل سنتی مهر قرار دارد. با  چند دقیقه پیاده روی کوتاه می توانید به تمامی این مراکز دسترسی پیدا کنید.


شماره تماس:

تلفن: 03536226003

فکس: 03536226002

مشاهده آدرس بر روی نقشه